پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00023:08 - 1402/12/11

حضور مردم پای صندوق‌های رای تودهنی به دشمنان است/ مطالبات مردم با افزایش مشارکت، جدی‌تر پیگیری خواهد شد

کارگر آنلاین | نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: . هرچه مردم حضور بیشتری در انتخابات داشته باشند، قدرت نمایندگان ایشان در مجلس نیز به عنوان مطالبه‌گران خواسته‌های مردم بیشتر می‌شود و از طرفی نیازهای ملت با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

به گزارش کارگر آنلاین ، سید جواد حسینی‌کیا، نماینده مردم کرمانشاه و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با سراج24 درباره‌ی تاثیر افزایش مشارکت در انتخابات گفت: هرچه مشارکت در انتخابات بیشتر باشد، اقتدار نظامی اسلامی نیز بیشتر خواهد شد. با افزایش مشارکت مردم در انتخابات، قدرت چانه‌زنی کشور میان سایر کشورهای جهان به خصوص دولت‌های غربی، افزایش پیدا می‌کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: افزایش مشارکت در انتخابات وحدت ملی را نیز بیشتر می‌کند. هرچه مردم حضور بیشتری در انتخابات داشته باشند، قدرت نمایندگان ایشان در مجلس نیز به عنوان مطالبه‌گران خواسته‌های مردم بیشتر می‌شود و از طرفی نیازهای ملت با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

وی تاکید داشت: مردم برای پاسداری از خون شهدا و اینکه دنیا بداند ملت ایران پای نظام و ایران اسلامی ایستاده‌اند در انتخابات حضور پرشور داشته باشند.

این نماینده مجلس با اشاره به حضور پرشور ملت از صبح امروز پای صندوق‌های رای اظهار داشت: استقبال مردم از صندوق‌های رای نشان می‌دهد که ایشان حامی ایران اسلامی هستند و زیر پرچم ولایت پاسخ روشنی به دشمنان و تجزیه‌طلبان داده‌اند. مشارکت گسترده آحاد ملت در این انتخابات نشان می‌دهد مردم شریف ما چهل‌وپنج سال است که به پای نظام ایستاده‌اند و دنیا مبهوت خود خواهند کرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی درباره‌ی اقدامات دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی میان مردم پیش از روزهای منتهی به انتخابات توضیح داد: دشمن تا ثانیه‌های آخر هم در حال تلاش است تا انتخابات را کم‌رونق نشان دهد. آن‌ها رانده‌شده‌هایی هستند که دست در جیب بیگانگان دارند و می‌خواهند برای کشور و ملت ما نسخه بپیچند.

حسینی‌کیا در پایان خاطر نشان کرد: حضور مردم از ابتدای امروز پای صندوق‌های رای تودهنی دیگری به دشمنان است و کسی به گزافه‌گویی آنان توجهی نمی‌کند. ملت ما در مسیر انقلاب هستند و فرامین امامین انقلاب را مدنظر قرار داده‌اند. ملت ما قطعا امروز با پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، حضور شکوهمندی در انتخابات خواهند داشت.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین